Dobbeltklik her for at tilføje din egen tekst.
Søndag, den 20. marts 2016 kl. 10.00 i klubhuset
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være formanden i hænde 8 dage før generalforsamlingen. Se i øvrigt Bådelaugets hjemmeside.
Dagsorden
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning.
3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
4. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
5. Valg af revisor og revisorsuppleant.
6. Valg af udvalg
7. Fastsættelse af kontingent, bådpladsleje og andre ydelser - Se Forslag til Takster for Langø Bådelaug 2016-17
8. Indkomne forslag.
9. Fremlæggelse af driftsbudget.
10. Eventuelt.
Vel mødt
Langø Bådelaugs bestyrelse
På generalforsamlingen vælges bestyrelsesmedlemmer og udvalg, regnskab godkendes, medlemskontingent og taksterfastaættes. Der er altid et stort fremmøde og god debat om nye tiltag.